Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem přehlídl stopku

Od rána to vypadalo na dost pošahaný den. Dopoledne pracovní povinnosti, odpoledne policie u mého auta. To se fakt může stát jenom mně!

Už od rána vypadal den tak nějak roztodivně. V noci a nad ránem tak děsivě foukalo, že jsem měl strach, že mé milované slepice odlétnou jako papíroví draci neznámo kam. Střecha se třásla, můj boxer se schoval pod postel a hlasitě chrápal celou noc, vítr ho vůbec nebudil.

Ráno jsem absolvoval povinnou schůzku ve městě. Hlavu plnou různých problémů mi okořenila bolest zad, taková, při které nevíte, co ji způsobuje, ovšem je vám jasno, že s vámi bude minimálně týden. K doktorovi jsem nešel, protože by mi zase nadal, že mám zhubnout. Jedna léčitelka mi řekla, že záda bolí ze stresu či po setkávání s parazitickou osobností…, no, tak to bych musel chodit poslední roky asi po čtyřech.

Při cestě zpět jsem potkal děti mateřské školky v jednom dlouhém štrůdlu. To jejich „dóóóbrýýý dééén“ mi vlilo energii do žil. Říkám si, že je prostě úžasné, nemít žádné starosti. Řešit jen barvu lízátka a běžné dětské věci, které však pro ty malé prcky mají stejně důležitý význam, jako předvolební kampaň do nadcházejících voleb pro některé lidi v mém okolí.

V práci běžný denní papírový rituál. Ovšem, když k vám přijde dítko, které máte na starosti, že vám ve škole nakreslilo obrázek a že se mu u vás v domově líbí a má se fajn, je to úžasné. Pak teprve zjistíte, že dny, kdy vám bylo kolikrát mizerně a nejraději byste vyběhl v podobě učitelky Maxové z Obecné školy s roztaženýma rukama do polí, nejsou tak důležité. V tu chvíli si uvědomíte, že to všechno má nějaký vyšší smysl.

Při cestě z práce jsem se zastavil pro dcerku do školky. „Tatí, já jsem tě dneska viděla, když jsme šli se školkou na procházku!“ Ví, jak na mě, a to je jí teprve pět.

Pak jsme jeli do stavebnin…, no a já přehlídl stopku. Diskutovali jsme s dcerkou o velmi důležitém vystoupení, které měli ve Flamencu. Do toho náš boxer v kufru začal štěkat a zběsile olizovat zadní sklo. Vedle mě sedící manželka přemítala, že musíme koupit další pytle s hlínou na kytky, protože jaro je tady. V zadním zrcátku jsem viděl blikat maják policejního vozu s takovou intenzitou, že jsem měl pocit, že se snad musím přiznat i k tomu, co jsem nespáchal.

„Vystupte si, pane řidiči,“ přikázal mi menší policista s přibližně osmi vousy pod nosem. „Víte, čeho jste se dopustil?“

„Vím,“ dodal jsem a podal mu doklady.

„Vy tady bydlíte?“ zeptal se mladý policista, „proč tady zajíždíte? Je to vaše auto?“

„Já jedu tady do stavebnin,“ podotkl jsem, „však v občance vidíte, že bydlím někde jinde!“

„No, to vidím…, to tu je napsaný,“ potvrdil důležitě, „auto je teda vaše, ehm…,takže to uzavřeme. Jste ochoten zaplatit na místě?“

„Tatínku,“ ozvalo se z auta, „já nechci, aby tě zavřeli…, nezavírejte mi tatínka!“ Policista zaslechl pláč dcerky. Žena vystoupila z auta, práskla dveřmi a se slovy, že na mě už nemá nervy, odešla do zmíněného obchodu. Vyměnili jsme si s policistou pohledy plné mužské sounáležitosti s dovětkem, že tentokrát to vyřešíme domluvou.

Jak já ty svoje holky miluju!

Váš Honza  

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan Vavřík | sobota 9.4.2022 23:33 | karma článku: 26,10 | přečteno: 755x
  • Další články autora

Jan Vavřík

Jak jsem boural plot aneb Tohle doma nezkoušejte!

Pro svou ženu udělám cokoliv..., teda skoro cokoliv. A tak jsem po jednom z víkendových hrdinských počinů skončil poprvé v životě na neschopence. A manželka? Zatím mě nezavrhla.

1.5.2024 v 19:34 | Karma: 28,08 | Přečteno: 921x | Ostatní

Jan Vavřík

Jak jsem stavěl zahradní chatku aneb Pusť mě k tomu!

Moje žena je skvělá. S ní se člověk opravdu nenudí. A ctí ji, že mě i po dvaceti letech, přes má veškerá technická klopýtnutí, vidí jako domácího kutila. Tentokrát mi dala za úkol smontovat zahradní domek. A to byla výzva!

31.3.2024 v 12:12 | Karma: 26,84 | Přečteno: 657x | Ostatní

Jan Vavřík

Jak díky náhodě přijít o dobrou pověst aneb Paní, ten váš chlap je divnej!

Možná jste to někdy zažili. Jdete k lékaři se zraněním, které působí celkem divně. Napoprvé to jde ještě vysvětlit. Podruhé se na vás dívají hloupě, argumenty docházejí. Ale potřetí? To už je na přinejmenším na OSPOD!

10.3.2024 v 19:27 | Karma: 30,50 | Přečteno: 876x | Ostatní

Jan Vavřík

Jak jsem byl umýt auto aneb Ona ani neví, s kým to má!

Únor jsem měl divný. Bezmezný strach o zdraví nejbližšího člověka mi dal najevo, že vlci v rouše beránčím jsou vlastně jen ubohou karikaturou, pro kterou není důležité se trápit. To hezké je blíž, než se může zdát.

3.3.2024 v 11:18 | Karma: 41,62 | Přečteno: 4113x | Ostatní

Jan Vavřík

Jak jsem seděl v čekárně 2 aneb Tereza, Karolína a Otylka Součková

Zlobí mě zdraví, ale mé odpůrce zklamu. Zatím neumírám, ovšem k lékaři musím. A při sezení v čekárně máte před sebou studnici příběhů. Třeba minulý týden..., Tereza, Karolína a paní Součková. To prostě nejde nenapsat.

29.1.2024 v 22:42 | Karma: 30,09 | Přečteno: 1088x | Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Vláda jednala o pomoci ovocnářům, jimž způsobily mrazy milionové škody

7. května 2024  5:34,  aktualizováno  14:58

Přímý přenos Vláda jednala o pomoci ovocnářům, kterým zničily úrodu jarní mrazy. Program na řešení rizik a krizí...

Na Pražském okruhu se převrátil náklaďák přes svodidla, omezoval oba směry

7. května 2024  11:14,  aktualizováno  14:58

Na druhém kilometru Pražského okruhu u Jesenice havarovalo nákladní auto, které se převrátilo na...

Putin se na inauguraci ujal dalšího mandátu, předloží jméno příštího premiéra

7. května 2024  10:11,  aktualizováno  14:54

Ruský prezident Vladimir Putin při úterní okázalé inauguraci v Kremlu zahájil svůj pátý mandát v...

Když má vláda peníze za zmrzlé borůvky, musí mít i pro vědu, říká Ženíšek

7. května 2024  14:41

Musí dojít k navýšení rozpočtu pro vědu, výzkum a inovace, pokud to má vláda jako svoji prioritu,...

Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?

Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...

  • Počet článků 104
  • Celková karma 31,76
  • Průměrná čtenost 2499x
Spisovatel, iOvce, milovník německých boxerů, Stephena Kinga, J. R. R. Tolkiena, Karla Čapka a Karla Maye.

Knihy: Kolotoč strachu (2015), Návrat z pekla (2016), Případ Kláry P. (2019), Pošahaný svět (2023), audioknížka Návrat z pekla, čte Jaromír Meduna (2023).
E-kniha Kolotoč strachu (2024), reedice Návrat z pekla (2024).
Připravovaná knížka: Ve stínu levandule (2024).

Seznam rubrik